SERWIS REKRUTACYJNY

Regulamin sprzedaży i płatności Uniwersytetu Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie
§ 1 Definicje
Ilekroć w Regulaminie jest mowa o:
1) Regulaminie – należy przez to rozumień Regulamin sprzedaży i płatności Uniwersytetu Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie;
2) Uczelni – należy przez to rozumieć Uniwersytet Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie z siedzibą w Krakowie (30-705) przy ul. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1, wpisanym do Ewidencji uczelni niepublicznych pod numerem: 242, NIP: 6762134096, REGON: 357129941, tel.: 12 2524650, e-mail: rektorat@uafm.edu.pl;
3) Usługach – należy przez to rozumieć usługi oferowane przez Uczelnię w ramach prowadzonego przez nią kształcenia na studiach, studiach podyplomowych lub innych formach kształcenia oraz studiach doktoranckich;
4) Kupującym – należy przez to rozumieć konsumenta lub przedsiębiorcę występującego na prawach konsumenta nabywającego oferowane przez Uczelnie Usługi;
5) Umowie – należy przez to rozumieć umowy zawierane przez Kupujących z Uczelnią dotyczące realizowania przez Uczelnię oferowanych Usług.

§ 2 Informacje ogólne i dane rejestrowe
1. Sprzedaż usług objętych Regulaminem prowadzona jest przez Uniwersytet Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie z siedzibą w Krakowie (30-705) przy ul. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1, wpisanym do Ewidencji uczelni niepublicznych pod numerem: 242, NIP: 6762134096, REGON: 357129941, tel.: 12 2524650, e-mail: rektorat@uafm.edu.pl
2. Regulamin określa zasady sprzedaży oraz płatności za usługi oferowane przez Uczelnię w ramach prowadzonego kształcenia na studiach, studiach podyplomowych i studiach doktoranckich w szczególności warunki płatności, zasady odstąpienia od umowy przez Kupujący, procedury reklamacyjne.

§ 3 Sposób i czas realizacji zamówienia
1. Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu płatności, chyba że opis usługi stanowi inaczej.
2. Czas realizacji wynosi maksymalnie 3 dni robocze od otrzymania płatności lub zgodnie z harmonogramem określonym w ofercie.

§ 4 Sposób płatności
1. Płatności za Usługi możliwa jest w następujący sposób:
a) w kasie Uczelni mieszczącej się na parterze budynku A przy ul. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1 w Krakowie,
b) za pośrednictwem przelewu tradycyjnego na rachunek bankowy Uczelni,
c) za pośrednictwem systemu PayU – płatność realizowana za pośrednictwem systemu obsługiwanego przez PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu /KRS nr 274399/ w oparciu o zawartą z Uczelnią umowę. Wybierając tę formę płatności Kupujący oświadcza, że zapoznał się i akceptuje postanowienia Regulaminu pojedynczej transakcji płatniczej PayU dostępnego na stronie: https://poland.payu.com/dokumenty-prawne-do-pobrania/. Kupujący może zostać obciążony dodatkową opłatą za realizację płatności zgodną z aktualnie obowiązującym cennikiem PayU S.A.
2. Szczegółowe informacje dotyczące dostępnych metod płatności znajdują się na stronie internetowej Uczelni – https://uafm.edu.pl, https://rekrutacja.uafm.edu.pl
3. W tytule płatności należy wskazać: imię i nazwisko Kupującego oraz nazwę Usługi za którą dokonywana jest opłata. W przypadku opłaty częściowej (okresowej) należy także wskazać okres za jaki opłata ta jest uiszczana.

§ 5 Termin płatności
1. Płatności za Usługi należy dokonywać w terminach wskazanych w Umowie lub zgodnie z informacją zawartą na stronie internetowej Uczelni – w przypadkach tam wskazanych, tj. przed wykonaniem zamówionej Usługi lub niezwłocznie po jej wykonaniu, w zależności od rodzaju Usługi.
2. O terminie płatności decyduje data wpływu środków na rachunek bankowy Uczelni.
3. Nieobecność Kupującego na zajęciach organizowanych w ramach oferowanych przez Uczelnię Usług nie zwalnia Kupującego z obowiązku uiszczenia opłat zgodnie z Umową.

§ 6 Nieterminowa płatność
1. Należności z tytułu opłat za Usługi stają się wymagalne w dniu następnym po upływie terminu ich płatności, o których mowa w § 5 ust. 1 Regulaminu, o ile nie jest to niedziela lub inny dzień ustawowo wolny od pracy. Wówczas terminem wymagalności jest dzień powszedni przypadający bezpośrednio po dniu ustawowo wolnym od pracy.
2. W przypadku nieterminowej płatności za Usługę Uczelnia zastrzega sobie prawo wysłania wezwania do zapłaty drogą elektroniczną lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej, przy czym wysyłanie monitów dotyczących zaległości finansowych nie jest obowiązkiem Uczelni.
3. W przypadku zaległości w uiszczaniu należnych Uczelni opłat, dokonywane przez Kupującego opłaty będą w pierwszej kolejności zaliczane na poczet opłat najdawniej wymagalnych.
4. W przypadku nieterminowego uiszczania opłat Uczelnia uprawniona jest do nalicza odsetki za opóźnienie w wysokości podwójnej wysokości odsetek ustawowych, jednak nie większe niż odsetki maksymalne.
5. W przypadku Usług z płatnością okresową lub o podzielonej płatności Uczelnia zastrzega sobie prawo wypowiedzenia Umowy w przypadku zaistnienia opóźnienia w uiszczeniu opłat z tytułu zamówionych Usług w wysokości co najmniej jednokrotności miesięcznej opłaty.
6. Uczelnia zastrzega sobie prawo dochodzenia należnych jej roszczeń z tytułu zaległych opłat na drodze sądowej.

§ 7 Prawo odstąpienia od umowy / polityka zwrotów
1. Kupujący może odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia.
2. Odstąpienia od umowy następuje poprzez przesłanie do Uczelni oświadczenia o odstąpieniu od umowy, co może nastąpić w formie pisemnej na adres Uczelni, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na następujący adres e-mail: reklamacja@uafm.edu.pl
3. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w sytuacji gdy Uczelnia wykonała w pełni Usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Kupującego, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Uczelnię utraci prawo odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości;
4. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy przez Kupującego zwrot uiszczonych przez niego środków następuje w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez Uczelnię oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot środków nastąpi przy wykorzystaniu sposobu zapłaty wybranego przez Kupującego do zapłaty za Usługę.

§ 8 Reklamacje
1. Kupujący ma prawo złożyć reklamację dotyczącą sposobu lub jakości realizacji Usługi.
2. Reklamacje należy kierować w formie pisemnej na adres Uczelni, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na następujący adres e-mail: reklamacja@uafm.edu.pl
3. Reklamacja powinna zawierać dane Kupującego, numer zamówienia, opis problemu oraz oczekiwany sposób jego rozwiązania.
4. Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

§ 9 Ograniczenia realizacji zamówienia
1. Uczelnia może odmówić realizacji zamówienia w przypadku:
a) braku zaksięgowanej płatności za Usługę,
b) podania przez Kupującego nieprawidłowych lub nieprawdziwych danych,
c) naruszenia przez Kupującego postanowień Regulaminu.
2. W przypadku usług ograniczonych czasowo lub ilościowo, realizacja zamówienia może być uzależniona od dostępności miejsc.

§ 10 Usługi posprzedażowe
W przypadku Usług świadczonych w całości lub w części w formie on-lina Uczelnia przez cały okres świadczenia Usługi zapewnia wsparcie techniczne celem prawidłowej realizacji Usługi.

§ 11 Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych regulaminem zastosowanie mają polskie przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
2. Uczelnia zastrzega sobie prawo do zmiany treści Regulaminu. O zaistniałych zmianach Kupujący zostanie poinformowany drogą elektroniczną, na wskazany przez siebie w trakcie zakupu adres e-mail.
3. Regulamin obowiązuje od dnia 08.07.2025
4. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Uczelni – https://uafm.edu.pl, https://rekrutacja.uafm.edu.pl

DZIAŁ REKRUTACJI.
na studia magisterskie oraz I i II stopnia

Uniwersytet Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie
ul. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1, 30-705 Kraków
budynek B, parter

poniedziałek 10.00-18.00, wtorek 8.00-16.00
środa 8.00-16.00, czwartek 10.00-18.00
piątek 8.00-16.00

rekrutacja@uafm.edu.pl
tel. 12 252 44 00, 12 252 44 04

UA Сайт для громадян України